Pagina afbeelding

VBR-lid Salverda verkozen tot Beste Klantgericht Bouwer 2012

07-05-2012

 


Deze stichting heeft als doel de klantgerichtheid en de opleveringskwaliteit in de bouw te verbeteren. Het uitgangspunt is steeds hoe de consument dit alles ervaart.

Om dit keurmerk te mogen voeren, moeten de aangesloten bedrijven bovengemiddeld presteren qua dienstverlening en oplevering.


Zo laat Salverda de bouw- en opleverprestaties meten. En door discussieavonden met kopers van diverse projecten uit het hele land te houden, krijgt het bedrijf inzicht in de prestaties en worden gerichte verbeteracties in gang gezet.

 

Teun Bouwhuis, directeur van Salverda: In ons hele bedrijf (renovatie en onderhoud, utiliteitsbouw, betonbouw en –reparatie,  hotelbouw en –renovatie, nieuwbouw en projectontwikkeling) is ‘klantgericht denken en doen’ van groot belang en dit krijgt bij Salverda de aandacht die het verdient. In de dagelijkse begeleiding  van onze medewerkers, in de opleiding en scholing van nieuwe collega’s en regelmatige training van onze medewerkers is communicatie en klantvriendelijkheid al sinds jaren een begrip.”

Woensdag 14 maart was de uitreiking van het keurmerk Klantgericht Bouwen en is het bedrijf benoemd tot ‘Beste Klantgericht Bouwer 2012’ in de categorie grote bouwbedrijven.

Teun Bouwhuis: “Dit is een een kroon op het werk dat Salverda al vele jaren samen met onze klantgerichte medewerkers doet.”

 


Selecteer uw VBR-betonreparatiebedrijf


<< Ga terug